MØDELOKALE & SELSKABER I ØRESTAD

Rambla_Ørestad_Mødelokale_Selskabslokale_Restaurant_2
Rambla_Ørestad_Mødelokale_Selskabslokale_Restaurant_3
Rambla_Ørestad_Mødelokale_Selskabslokale_Restaurant_4
Rambla_Ørestad_Mødelokale_Selskabslokale_Restaurant_5
Rambla_Ørestad_Mødelokale_Selskabslokale_Restaurant_6
Rambla_Ørestad_Mødelokale_Selskabslokale_Restaurant_7

 

Mødelokaler og konferencer i Ørestad.

Rambla i Ørestad tilbyder et flot og lyst mødelokale med en kapacitet på op til 44 gæster. Mødepakker inkluderer altid leje af lokale, stor tavle, projektor, garderobe og servering. Og inkluderer altid enten frokost, aftensmad eller begge dele.

MØDEPAKKE 1 (KL. 9-13)

  • Kaffe & the
  • Frisk frugt
  • Vand m/u kulsyre
  • 4 slags delikate tapas pr. person

 

 

 

Pris: 365 kr. inkl. moms 

Der faktureres for minimum 25 personer

 MØDEPAKKE 2 (KL. 9-16)

  • Kaffe & the
  • Frisk frugt
  • Croissant
  • Vand m/u kulsyre
  • 4 slags delikate tapas pr. person
  • Sodavand til frokosten
  • Snack
  • Kaffe & the til eftermiddag

 

Pris: 525 kr. inkl. moms

Der faktureres for minimum 25 personer

MØDEPAKKE 3 (KL. 13-21)

  • Kaffe & the
  • Frisk frugt
  • Vand m/u kulsyre
  • Snack
  • Tasting Menu

 

 

Pris: 625 kr. inkl. moms

Der faktureres for minimum 25 personer 

Forespørgsel vedr. leje af mødelokale kan ske på post@restaurantrambla.dk

 

Private Dining 
& Selskaber
Rambla tilbyder private dining. Enten i en aflukket del af restauranten eller i vores selskabslokale som har plads til 44 gæster. Rambla tager derudover imod selskaber på alt fra 10-120 personer, og kan klare alt fra mindre sammenkomster til storstilede brylluper. Op til 120 personer.

Vi foreslår en af følgende to menuer, men alt kan naturligvis tilpasses efter jeres ønsker.

MENUFORSLAG 1

  • Tasting Menu
  • Passende vinmenu
  • Se den her

Pris mad: 375 kr. inkl. moms*

Pris drikke: 350 kr. inkl. moms*  

MENUFORSLAG 2

  • ‘Chefs Choice’
  • Serveret over det antal serveringer som ønskes

 

Pris mad: efter aftale og budget

Pris vinmenu: efter aftale og budget

Tilkøb:

Velkomstcava – 50 kr. pr. gæst

Dessert til menuforslag 2 – 50 kr. pr. gæst

Kaffe – 25 kr. pr. gæst

Vand m/u kulsyre ad libitum – 10 kr. pr. gæst

Desuden lytter vi naturligvis meget gerne til forslag, allergier samt alt det andet som kan være med til at fuldende en perfekt aften hos os.

 

* BEMÆRK VENLIGST:  Ved selskaber & grupper over 10 gæster, kræver vi ved uanmeldt reduktion på 10 pct. eller mere, en godtgørelse der svarer

til 50 pct. af prisen for de bestilte ydelser. Ved uanmeldt forstås, senest 2 dage før afviklingen af det bestilte arrangement.